Consiliul Județean a realizat un BRAND al Județului Bistrița – Năsăud. Pe scurt, conceptul implică un logo și un slogan dar și un film de prezentare prin care se vrea promovarea turismului în județ.
Logo-ul reprezintă o poartă de intrare, stilizată care conține culorile drapelului național, sub sloganul: “Bistrița – Năsăud, Poarta Transilvaniei.”
Actorul Adrian Titieni este vocea acestui film de prezentare!
Flmulețul cuprinde peisaje din diverse zone ale județului, clădiri, cadre cu municipiul Bistrița, cu Băile Figa și cu alte zone de interes turistic. Sunt inserate și imegini cu echipa de handbal și cu investițiile din mandatul lui Radu Moldovan (drumurile de la Colibița, castelul Teleki, heliportul de pe Spital).
Cadrul cu Radu Moldovan (președintele PSD), cuprins în filmul de prezentare a Județului!
Radu Moldovan a fost cuprins în acest filmuleț și apare într-un cadru, deși conceptul de brand NU ar trebui să aibă nicio legătură cu liderii politici ai momentului. (min .3.51)
De la jumate, filmul se rupe și o dă-n electorale!
Clipul începe bine, cu vocea gravă a lui Adrian Titieni și cadre de poveste surprinse cu drona. De la jumătate, filmul se rupe și se transformă în clip electoral. Devine un mixt între imegini de prezentare a județului și imagini electorale cu investiții propagate de PSD-iști, aflate în diverse stadii de realizare. (min 2.22 – min .4.00.)
Pentru BRAND-u Județului, Consiliul Județean a alocat 200.000 de lei, bani care s-au dus către Societatea BRANZAS DESIGN din Cluj.
Citiți și:
Subscriu
Turismul nu are nici o legatura cu ce fac cei de acum pt ca nu sunt investitii care sa incurajeze turismul. Sunt cateva zone naturale dar serviciile din turism si investitiile sunt inexistente. Chelnerul judetului stie sa se laude si ne crede prosti de-a binelea
Sa vina odata alegerile si vom scapa de ei pt totdeauna