În doar câteva zile de când Primăria Bistrița a lansat aplicația CityHealth, peste o mie de bistrițeni au descărcat-o și au sesizat deja și câteva probleme pe care speră ca administrația locală să le rezolve.
Potrivit primarului Ioan Turc, au fost sesizate probleme legate de starea străzilor sau de modul în care operatorul de salubrizare asigură serviciile de curățenie în oraș.
”Aproape o mie de bistrițeni s-au înscris deja în aplicația CityHealth. Pentru că este ușor de folosit, am primit deja foarte multe sesizări care se referă la situații concrete, care țin de curățenie, de starea drumurilor, de tot felul de inadvertențe pe care oamenii le pot întâlni în oraș. Evident, Primăria municipiului Bistrița, în situațiile în care e posibil acest lucru, poate să intervină și să rezolve repede problemele pe care oamenii le sesizează”, a declarat Ioan Turc într-un interviu pentru N1 TV.
Reamintim că aplicația CityHealth este disponibilă încă din data de 7 decembrie.
Prin intermediul acestei aplicații, cetățenii pot raporta și indica pe hartă probleme cu care se confruntă: o groapă în asfalt, o clădire a cărei fațadă pune în pericol trecătorii, o bancă vandalizată în parc, gunoaie depozitate în mod necorespunzător, un semafor defect, lucrări nesemnalizate, deșeuri, poluare fonică sau congestie în trafic. Totodată, cetățenii vor putea fi informați prin notificări trimise de către Primărie cu privire la evenimente din oraș.
Aplicația se poate instala atât pe sisteme de operare iOS, cât și pe Android.
Primarul Ioan Turc a completat că, în perioada următoare, prin intermediul aplicației, cetățenii orașului vor fi consultați cu privire la modul în care va arăta bugetul pe anul viitor.