Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (ANCPI) continuă procesul de optimizare a sistemului informatic integrat de cadastru şi carte funciară eTerra. Angajaţii şi partenerii ANCPI care au acces în eTerra cu user şi parolă semnează documentele direct în browser, o singură dată, indiferent de numărul acestora, scurtând astfel timpul alocat depunerii şi soluţionării lucrărilor.
ANCPI, instituţie aflată în subordinea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei (MLPDA), continuă procesul de transformare digitală a activităţii instituţiei. Astfel, toţi utilizatorii sistemului informatic integrat de cadastru şi carte funciară eTerra (notari, persoane fizice şi juridice autorizate să execute lucrări de cadastru, executori judecătoreşti, angajaţi ANCPI etc.) folosesc semnătura multiplă în browser.
„Principalul avantaj este că, indiferent de numărul de documente ataşate unei cereri, este suficientă o singură acţiune de semnare, ceea ce scurtează timpul alocat depunerii şi soluţionării lucrărilor. Astfel, este uşurată atât munca angajaţilor ANCPI, a celor din oficiile teritoriale, cât şi cea a partenerilor noştri. Acest lucru înseamnă creşterea eficienţei şi calităţii serviciilor pe care le oferim cetăţenilor„, a explicat Laurenţiu Alexandru Blaga, preşedinte – director general al ANCPI.
Specialiştii ANCPI lucrează, în această perioadă, la implementarea altor funcţionalităţi ale aplicaţiei eTerra – generarea automată a documentaţiei cadastrale şi autentificarea cu certificat digital.