Primăria municipiului Bistrița a anunțat programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă.
Astfel, în 23 decembrie 2020 se desfășoară program normal de lucru cu publicul. În ziua de joi, 24 decembrie 2020, programul de lucru cu publicul se încheie la orele 14.00. Ziua de 25 decembrie este liberă prin lege, iar Primăria municipiului Bistrița nu va desfășura activități de lucru cu publicul în ziua de vineri. La fel și în 26 și 27 decembrie care cad, anul acesta, în ultimele două zile ale săptămânii.
Program special va avea Serviciul stare civilă care, în zilele de 26 și 27 decembrie 2020, va desfășura activități de lucru cu publicul în intervalul orar 10.00 – 13.00. În săptămâna următoare, programul de lucru cu publicul se desfășoară conform orarului obișnuit, în perioada 28 – 30 decembrie.
În ziua de joi, 31 decembrie 2020, programul de lucru cu publicul se încheie la orele 14.00. Ziua de 1 ianuarie este liberă prin lege, iar Primăria municipiului Bistrița nu va desfășura activități de lucru cu publicul în prima zi de vineri a anului viitor. La fel și în zilele de 2 și 3 ianuarie 2021.
Program special va avea Serviciul stare civilă care, în zilele de 2 și 3 ianuarie 2021, va desfășura activități de lucru cu publicul în intervalul orar 10.00 – 13.00.
Toate sectoarele de activitate ale Primăriei municipiului Bistrița vor fi redeschise din ziua de 4 ianuarie 2021.
Primăria reamintește că, și în perioada sărbătorilor, bistriţenii pot sesiza prin „Telefonul cetăţeanului” problemele a căror soluţionare intră în competenţa Primăriei municipiului Bistriţa.
Numărul alocat pentru „Telefonul cetăţeanului” în municipiul Bistriţa, apelabil gratuit din orice reţea de telefonie de pe teritoriul României, este 0800 0800 33.