Administrația Ovidiu Crețu continuă demersurile aberante și sfidează locuitorii Bistriței prin bifarea unor proiecte minuscule, în defavoarea problemelor REALE.
În programul de asfaltări pe 2014 au prins o stradă situată în zona blocurilor sociale din Subcetate, stradă care începe dintr-o groapă și merge de-a lungul Penitenciarului, spre Tărpiului. Asfaltarea străzii Busuiocului a fost directiva lui Ovidiu Crețu și asfaltată în câteva luni de firma Construct Perom, cu 1.442.306 lei inclusiv TVA. Lungimea este de 565 metri, lățimea carosabilului – 7 metri, sunt trotuare pe partea stângă, lățime de 1,3 metri, rigolă carosabilă de acostament pe toată lungimea drumului, podeț tubular 800 mm din beton și o parcare de 125 metri cu dale.
Iată câteva ARGUMENTE care demontează marele proiect, inaugurat în vară cu alai de ziariști. Logic, așa-zisa BRETEA de legătură este un fiasco total, deoarece:
- s-a asfaltat o pășune pentru a permite accesul facil al unui număr restrâns de locuitori din cartierul A.N.L către zona Leoni. (chiar și așa se puteau măcar astupa gropile de lângă blocul social, nicidecum inaugura un drum nou ce se termină-n noroi)
- majoritatea camioanelor care aprovizionează Zona Industrială intră de pe centură pe drumul Tărpiului, nicidecum NU fac manevre cu camionul printre blocurile A.N.L.
- în plus de asta, exista DEJA o rețea de alei mai bine poziționate decât această bretea;
În condițiile în care sunt cartiere întregi fără asfalt la poartă, pare INUTIL să risipești bani pentru o stradă în câmp. Mai ales că în zonă exista o rută care este preferată în continuare, fiind amplasată chiar în poarta fabricilor.
De șase ani, Crețu minte că deschide traficul prin spatele complexului Apollo. ZONA e sufocată de-a dreptul, dar ei asfaltează pășunile orașului!
Proiectul INUTIL de înființare a unei străzi în câmp ce ulterior a fost asfaltată cu 14 MILIARDE a înlocuit de pe listă breteaua dintre Arțarilor și Colibiței – șosea de-a lungul căii ferate.
Primarul Bistriței a schimbat prioritățile după bunul său plac, iar șoseaua de pe pășunea Tărpiu a fost realizată de URGENȚĂ, chiar dacă este foarte-puțin circulată. Între timp, breteaua din zona Apollo ce ar fluidiza traficul în zonă dacă s-ar asfalta o porțiune infimă de doar 50 de metri, rămâne veșnica pomenire marca Ovidiu Crețu…