Bistrița, pe traseul Turului României

Pentru prima dată în istorie, ciclismul și peisajele românești vor fi urmărite de peste 100 de milioane de oameni: Turul României va fi transmis în 50 de țări prin intermediul Eurosport!

Federația Română de Ciclism și Auchan Retail România au încheiat un parteneriat cu Eurosport pentru difuzarea rezumatelor din Turul României, una dintre cele mai prestigioase curse de ciclism rutier din sud-estul Europei. Astfel, în perioada 6-11 septembrie, rezumate extinse din fiecare etapă a Turului României vor putea fi urmărite zilnic în 50 de țări, inclusiv în România, fiind pentru prima oară când competiția este transmisă la nivel internațional, asemenea tuturor celorlalte mari tururi cicliste.

Din dorința de a promova frumusețile țării, traseul Micii Bucle, alcătuit anul acesta din peste 850 km, este construit astfel încât să evidențieze importante zone turistice din România. Astfel, plutonul format din 24 de echipe din 15 țări va traversa regiuni de referință precum Țara Lăpușului în Maramureș, Colinele Transilvaniei, Țara Făgărașului, dar și cel mai spectaculos drum din țară – Transfăgărășan.

Competiția va debuta pe data de 6 septembrie, în Piața Libertății din Satu Mare, cu o cursă-prolog, aceasta fiind urmată de 5 etape:

  • 𝐄𝐭𝐚𝐩𝐚 𝟏 (𝟕 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞): 𝐒𝐚𝐭𝐮 𝐌𝐚𝐫𝐞 – 𝐁𝐢𝐬𝐭𝐫𝐢𝐭̗𝐚
  • 𝐄𝐭𝐚𝐩𝐚 𝟐 (𝟖 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞): 𝐁𝐢𝐬𝐭𝐫𝐢𝐭̗𝐚 – 𝐓𝐚̂𝐫𝐠𝐮 𝐌𝐮𝐫𝐞𝐬̗
  • 𝐄𝐭𝐚𝐩𝐚 𝟑 (𝟗 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞): 𝐓𝐚̂𝐫𝐠𝐮 𝐌𝐮𝐫𝐞𝐬̗ – 𝐅𝐚̆𝐠𝐚̆𝐫𝐚𝐬̗
  • 𝐄𝐭𝐚𝐩𝐚 𝟒 (𝟏𝟎 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞): 𝐂𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 – 𝐂𝐮𝐫𝐭𝐞𝐚 𝐝𝐞 𝐀𝐫𝐠𝐞𝐬̗
  • 𝐄𝐭𝐚𝐩𝐚 𝟓 (𝟏𝟏 𝐬𝐞𝐩𝐭𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞): 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐢𝐭 𝐢̂𝐧 𝐁𝐮𝐜𝐮𝐫𝐞𝐬̗𝐭𝐢

Pe plan local, competiția va putea fi urmărită pe Eurosport 1 și Eurosport 2 sub forma unor rezumate extinse de etapă. Transmisiunile de o jumătate de oră vor fi comentate de Manolo Terzian, expert Eurosport și vocea Turului Franței, și vor acoperi cele mai importante evenimente ale cursei din România.

Eurosport va acoperi cele mai importante informații de la Turul României și pe platformele sale digitale. Materiale video și știri din timpul competiției vor fi disponibile zilnic pe Eurosport.ro și pe pagina de Facebook Eurosport România, iar rezumatele etapelor vor putea fi urmărite la cerere și pe aplicația Eurosport Player.

Turul României – Auchan – Eurosport. O formulă perfectă din care sportul are de câștigat, România va fi văzută în toată lumea, cicliștii români vor avea posibilitatea să se remarce, iar Federația Română de Ciclism se poate mândri cu parteneri puternici și stabili. Vă mulțumim pentru atenția pe care ciclismul o are din partea comunităților și vă invităm să țineți pumnii strânșii sportivilor români în perioada 6-11 septembrie”, a declarat Alex Ciocan, Președintele Federației Române de Ciclism.

24 de echipe profesioniste din țări precum Spania, Columbia, China, Irlanda, Polonia, Cehia, Italia, Austria, Germania, Olanda, Noua Zeelandă, SUA sau Bulgaria, printre care 2 echipe pro-continentale: CAJA RURAL, aflată pentru prima dată în România, DROPPER DRONE HOPPER – ANDRONI GIOCATTOLI, o echipă cu istoric la cursele din România, și-au confirmat deja prezența în Turul României. În competiție sunt înscrise și echipele naționale ale României și Bulgariei, precum și toate cele trei echipe continentale din România: MENTORISE ELITE TEAM CFX, GIOTTI VICTORIA SAVINI DUE și TEAM NOVÁK.

„Încă de la începutul parteneriatului cu Federația Română de Ciclism ne-am propus să facem din Turul României un echivalent al Turului Franței, păstrând desigur o scară a proporțiilor, un eveniment de referință internațională, prin care să promovăm frumusețile țării noastre și să încurajăm un stil de viață cât mai sănătos. Prin colaborarea cu Eurosport și difuzarea internațională, Turul României devine un veritabil ambasador al țării noastre și al zonelor prin care trece. Invit comunitățile locale, consiliile județene, prefecturile și primăriile să beneficieze din plin de această ocazie de a-și prezenta întregii lumi frumusețea locurilor, oamenii și evenimentul local. Mulțumesc, în același timp, tuturor partenerilor, susținătorilor Turului României și Ministerului Sportului pentru întreaga colaborare”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Din 2019, Auchan Retail România este partener principal și co-organizator al Turului României, în cadrul unei colaborări de lungă durată cu Federația Română de Ciclism. Prin acest parteneriat, compania se implică activ în promovarea Romaniei, a valorilor, a performanței și invită la adoptarea unui unui stil de viață sănătos, prin sport și alimentație, continuând astfel programele de responsabilitate dedicate societății românești.

𝘿𝙀𝙎𝙋𝙍𝙀 𝙏𝙐𝙍𝙐𝙇 𝙍𝙊𝙈𝘼̂𝙉𝙄𝙀𝙄

Originile Turului României datează de la începutul secolului trecut când, inspirată de Turul Franței, publicația „Revista Automobilă” a organizat, în august 1910, Circuitul Munteniei, pe ruta București-Sinaia-Târgoviște-București. Odată cu venirea Primului Război Mondial, competiția s-a oprit. În 1934, ziarul „Sportul Zilnic” a organizat prima competiție ciclistă națională – Turului României, supranumit și „Mica Buclă”, pe o distanță de 1026 de kilometri, împărțiți în 7 etape. Pentru că a fost organizată cu pauze – cea mai notabilă de 10 ani, între 1936-1946 – competiția a ajuns de-abia la ediția 55, deși au trecut 88 de ani de la lansare. Ediția a 45-a (din 2008) a fost prima ediție care a figurat în calendarul Federației Internaționale de Ciclism.

Începând cu 2019, competiția este organizată în parteneriat cu Auchan România și este co-finanțată de Ministerul Sportului, Auchan și partenerii Auchan. Ediția din acest an se va desfășura în perioada 6-11 septembrie. În cadrul competiției, sportivii vor lupta pentru tricoul galben (liderul clasamentului general), tricoul roșu (liderul în clasamentul pe puncte), tricoul verde (King of the Mountain), tricoul alb (cel mai bun U23) și tricoul albastru (cel mai bun român). Mai multe informații despre Turul României 2022 sunt disponibile pe www.turulromaniei.ro.

𝘿𝙚𝙨𝙥𝙧𝙚 𝘼𝙪𝙘𝙝𝙖𝙣

Auchan România are în portofoliu 264 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 225 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.

 

error: Content is protected !!