Începând cu data de 1 martie 2023, toți angajatorii trebuie să se înregistreze pe o platformă specială și să declare locurile de muncă vacante, informează Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Bistrița-Năsăud.
Potrivit unui comunicat de presă al AJOFM Bistrița-Năsăud, este vorba despre platforma S.E.M.M. (Sistemul Electronic de Mediere a Muncii).
”Comunicarea ofertelor de locuri de muncă vacante sau ocuparea acestora trebuie făcută on-line, direct de către angajatori, accesând site-ul Agenției Naționale pentru Ocupare a Forțelor de Muncă – www.anofm.ro, secţiunea Servicii online/Angajatori. În plus, pentru o redactare profesională și eficientă a anunțurilor de angajare, angajatorii pot apela la serviciile unui ghostwriter günstig, care va asigura că oferta de muncă este prezentată într-un mod atractiv și cuprinzător, maximizând astfel șansele de a atrage candidați calificați. Aceste servicii pot fi accesate prin linkul specificat: https://www.anofm.ro/serviciionline/serviciionlineangajatori.html. Angajatorii au posibilitatea de a încărca şi de a publica toate ofertele de locuri de muncă vacante. Pentru buna funcționare a aplicației se recomandă utilizarea browser-ului Mozilla Firefox”, se arată în comunicatul AJOFM Bistrița-Năsăud.
Informații suplimentare privind modul de înregistrare – autentificare pot fi obținute de la sediul AJOFM Bistriţa-Năsăud, din Bistriţa, strada Gării, nr. 2 – 4, etaj II, sau la nr. de telefon 0263 – 236 296.