Pârtia de schi din Wonderland NU a fost deschisă nicio zi pentru pubicul-larg deoarece NU este agrementată! Cu toate astea, Primăria Bistrița a oferit un contract pentru întreținerea telescaunului pe lunile noiembrie – decembrie. Obiectul contractului: servicii de exploatare instalații de transport persoane pe cablu, telescaun, începând din 1.11.2017 până în 31.12.2017, respectiv 2 luni! Valorile estimate: 130.000 de lei! (aprox. 30.000 de euro).
Euro Alpin poate încasa 16.000 de euro pe lună pe întreținere telescaunului! La fel ca anul trecut, firma condusă de Dumitru Tănase (prietenul primarului) a câștigat licitația pe întreținere echipamente !
„Vă comunicăm că în urma evaluării efectuate de comisia de evaluare a ofertei depusă de d-voastră pentru atribuirea contractului de achiziție publică a fost declarată câștigătoare firma EuroAlpin” după cum se arată în documentele primăriei.
EuroAlpin a avut următoarea ofertă:
– servicii de întreținere transport cablu, telescaun: program normal: 33.786 lei/lună fără TVA. Asta înseamnă aproximativ 40.000 de lei cu TVA inclus, deci vreo 9.000 de euro pe lună! De menționat că EuroAlpin a câștigat la valoarea MAXIMĂ prevăzută în caietul de sarcini. –
– program suplimentar de lucru: 287 de lei/oră, valoare estimată: – 61.000 de lei. Adică aprox. 8.000 de euro/lună pentru ore suplimentare.(asta în condițiile în care sunt efectuate cele 108 ore suplimentare). „Această categorie de servicii se va realiza cu personal minim necesar și NU necesită depășirea programului legal de lucru. A doua categorie de servicii se referă la situațiile în care în plin sezon de schi sau în ipoteza unui aflux mare de clienți, se impune prelungirea programului de funcționare și implicit suplimentarea schemei de personal.” – după cum se arată în caietul de sarcini.
În caietul de sarcini scrie că ar fi nevoie de 7 persoane pentru funcționarea telescaunului.
- 1 persoană responsabilă cu verificarea tehnică a instalațiilor (poate fi și prin convenție sau angajat parțial sau colaborare).
- 1 persoană șef instalație
- 2 persoane :mașinist, stație de acționare- întoarcere
- 1 persoană responsabil tehnic echipamente mecanice (poate fi și agent de peron)
- 1 persoană responsabil tehnic echipamente electrice și dispozitive de siguranță ( (poate fi și agent de peron)
- 1 persoană agent de peron (poate fi și revizor de linie)
Total personal pentru program normal de lucru 7 persoane.
Prin comandă scrisă, Primăria Bistrița poate solicita suplimentarea personalului, în vederea prelungirii programului. Astfel, EuroAlpin poate presta maxim 108 orele suplimentare pe lună. tariful la care li s-a atribuit contractul: Conform documentațiilor, în acest caz se suplimentează cu încă 4 persoane care întrețin echipamentele:
1 persoană șef de instalație
3 agenți de peron.
Programul NORMAL de funcționare este: luni – vineri între orele 8 – 16. Fiecare oră din fara acestui interval va fi taxată suplimentar. De asemenea, sâmbătă și duminică, intervalul 9 – 21 este considerat a fi program prelungit. Programul de funcționare a instalațiilor va fi întocmit de către Primăria municipiului Bistrița, în funcție de perioadă, solicitări, condiții atmosferice, de așa manieră încât să se asigure în permanență, după necesități, accesul la instalația de transport pe cablu.
Firma EuroAlpin a mai avut un contract cu Primăria Bistrița, în perioada ianuarie-martie 2017 și a încasat aproape 25.000 de euro pentru nimic, deoarece pârtia NU a funcționat nici măcar o zi!
Tunurile au produs zăpadă doar câteva zile, zăpadă care NU s-a fixat deoarece suprafața pârtiei NU este înierbată. Temperaturile NU au fost scăzute și zăpada s-a împrăștiat rapid.
Telescaunul a fost folosit doar pentru probe… Cu toate astea, Primăria Bistrița a decontat 15.000 de euro pentru reviziile și operare a echipamentului, la care se adaugă sumele pentru exploatare nocturnă și operare instalație de zăpadă !
Reprezentanții Primăriei Bistrița anunță că până în prezent, în baza prevederilor acestui contract au făcute următoarele plăți:
– operare / întreținere / revizie instalație de transport pe cablu = 71.064 lei = (15.000 euro)
– pregătire / întreținere pârtie, operare instalație zăpadă = 22.888 lei (5.000 de euro)
– operare / exploatare instalație nocturnă = 7.148 lei = (1.500 de euro).
Părțile contractante au dreptul, pe toată durata îndeplinirii acordului de a conveni modificarea clauzelor acestuia, prin act adițional, dacă acesta concură la creșterea calității serviciului prestat și în cazul apariției unor circumstanțe care lezează interesele legitime și comerciale ale acestora.
Cârdășia lui Crețu cu patronul EUROCOMPOZITE: i-a asfaltat strada unde are firmă și i-a concesionat aerodromul la preț de nimic! Curtea de Conturi zică că la faza cu aerodromul paguba la buget e de 104.000 lei!
Terenul închiriat firmei EuroCompozite este la un preț sub sub nivelul pieței. Curtea de Conuri a stabilit că s-a acordat nelegal scutirea de taxe de la plata impozitului. Este vorba de o abatere de 104.000 lei . De asemenea, în anul 2015 s-a asfaltat strada Livezi unde se află fabrica Eurcompozite, chiar dacă strada respectivă NU se afla în programul de asfaltări, a fost trecută pe listă și modernizată înaintea altor străzi.
În 2016, pentru pârtia de schi din Wonderland, Primăria Bistrița a alocat 7.021.000 lei de la bugetul local și 14.327.000 lei din creditul bancar. TOTAL: 26 milioane de lei fără TVA (peste 5 milioane de euro), adică 32 milioane cu TVA (peste 7 milioane de euro). Pârtia este nefuncțională în continuare!
Firma EuroAlpin s-a înființat în 2016, iar după 3 luni a prins contractul de întreținere telescaun, pârtie și nocturnă și a decontat aproape 25.000 de euro pe aceste servicii. Pentru lunie noiembrie-decemebrie, EuroAlpin prinde încă un contract cu Primăria Bistrița, pe întreținere telescaun, contract estimat la 30.000 de euro. De menționat că Primăria Bistrița va deconta doar acele servicii pe care EuroAlpin le-a realizat în cele două luni de contract!
Uitativa cine e directoare la turism, asta spune totul. A facut o toapa directoare ca sa aiba pe cine pune la inaintare. Cretu e mare smecher, se foloseste de oameni la care le curg balele dupa functii si apropo Tase are si parcare in poarta fabricii desi str. Livezi are un cu totul alt traseu s a schimbat traseul in poarta lui Tase.Oare astia ne cred prosti pe toti?
Oare cati bani vom mai plati ?
Puteti sa scrieti orice vreti voi pt ca e vorba de un sistem care ii acopera si ii protejeaza