Un proiect de responsabilitate socială derulat de companiilor Procter & Gamble și Carrefour România a atras atenția și Crucii Roșii Române, care în colaborare cu compania de PR ”Geometry” s-au alăturat proiectului.
Scopul acestuia a fost acela de a ”dota maternitățile din România cu cearșafuri noi pentru pătuțurile nou-născutilor. Acest gest stă la baza campaniei „Început pentru nou-născuți” aflată la faza de planificare” a precizat Marius Moldovan – directorul Crucii Roșii filiala Bistrița-Năsăud.
Astfel, această colaborare a adus beneficii și secției de Neonatologie din cadrul Spitalului Județean de Urgență Bistrița.
”Astăzi, Crucea Roșie Română filiala Bistrița-Năsăud a primit și direcționat 150 de cearșafuri către secția de Neonatologie a Spitalulului Județean de Urgență Bistrița” a mai completat Marius Moldovan.
Secția de Neonatologie are 45 de paturi, din care 7 destinate compartimentului de Terapie Intensivă Neonatală și 12 compartimentului prematuri.
Sursa foto: Crucea Roșie Bistrița-Năsăud