FOTO/VIDEO: Mall-ul, luat cu asalt de bistrițenii curioși să vadă cum arată și ce promoții au pregătit brandurile prezente în B1 Shopping Bistrița

B1 Shopping Bistrița, primul centru comercial construit în municipiu de un investitor belgian, a fost deschis în această dimineață publicului, după ce ieri, autoritățile locale au făcut o inaugurare simbolică și au tăiat panglica acestei investiții de 10 milioane de euro.

Încă de la primele ore ale dimineții, bistrițenii au făcut cozi în fața magazinelor pe care brandurile naționale și internaționale le-au deschis.

Unii spun că au venit din curiozitate și pentru a vedea cum arată investiția de la Bistrița. Alții în schimb au venit pregătiți pentru shopping, motiv pentru care s-au trezit de dimineață pentru a prinde ofertele pe care brandurile le-au anunțat. Cei mai mulți dintre bistrițeni au stat la coadă în fața magazinului H&M, însă și la Hervis Sports, NewYorker, Pepco sau Takko Fashion s-au adunat posibili cumpăratori. Toate brandurile au anunțat că au pregătit promoții pentru marea deschidere. Și parcarea galeriei comerciale s-a umplut de mașini.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Investiția privind construcția și amenajarea primului centru comercial din Bistrița aparține celui mai mare investitor de astfel de retail park-uri din Belgia – Mitiska Reim și s-a ridicat la 10 milioane de euro.

Situat pe Calea Moldovei, numărul 40A, lângă Kaufland, B1 Shopping Center aduce în municipiu cel mai nou concept de mall – cel de strip mall, ce reprezintă un mall în aer liber, magazinele fiind dispuse pe un rând cu spațiu de promenadă în față, iar pe toată lungimea sa având locuri de parcare.

Printre magazinele care s-au deschis în B1 Shopping Center se numără H&M, NewYorker, CCC, Deichman, Flanco, Hervis Sports, Takko Fashion, Pepco și Noriel. Acestea se întind pe o suprafață de circa 10.000 de metri pătrați și au fost create în total aproximativ 450 de locuri de parcare.De asemenea, la mall lucrează circa 300 de persoane.