Compania Națională de Căi Ferate anunță că 60 de șantiere feroviare sunt operaționale la această oră pe rețeaua feroviară din România, pentru lucrări de ridicare a restricțiilor de viteză și îmbunătățirea capacităților de exploatare oferite atât operatorilor de transport de călători, dar și transportului feroviar de marfă.
”Lucrările de întreținere și reparații la infrastructura feroviară sunt executate în regie proprie sau cu firme specializate, pe intervale de stații sau pe liniile de intrare/ieșire din stații și au drept scop creșterea vitezei de circulație și îmbunătățirea gradului de confort”, arată CFR Infrastructură.
Printre cele 60 de șantiere feroviare care sunt operaționale pe raza a 7 regionale de cale ferată se numără și câteva ce aparțin Regionalei CF Cluj și care vizează județul Bistrița-Năsăud. Este vorba despre următoarele tronsoane de cale ferată:
- între stațiile Monor Gledin – Râpa de Jos, km 29+515 – 39+469 (fir I)
- între stațiile Monor Gledin – Râpa de Jos, km 29+925 – 30+925 (fir I)
- între stațiile Satulung pe Someş-Baia Mare, km 172+530 – 172+680 (fir I)
- între stațiile Coldău-Beclean, km 20+810 – 20+942 (fir I+II)
- între stațiile Măgheruș Sieu – Sărățel, km 46+790 – 47+730 (fir I)
”Lucrările de întreținere și reparații curente nu afectează continuitatea graficului de circulație al trenurilor de călători și de marfă, lucrările desfășurate pe cele 60 de șantiere feroviare fiind executate prin asigurarea condiţiilor optime de trafic pe întreaga rețea feroviară”, mai arată CFR Infrastructură, într-un comunicat de presă.
Foto: CFR Infrastructura