Președintele Consiliului Județean face pe reporterul și încearcă să marcheze-n teritoriu cu investiții care NU-i aparțin. La modernizarea DN 17 D: Sîngeorz Băi – Rodna (km 55 – 75) președintele CJ a fost prezent și i-a luat un interviu lui Slavita, directorul Secției Județene de Drumuri Naționale. Episod penibil în care Slavita explică modul în care se realizează modernizarea drumului, cu utilajele pe fundal.
În fapt, modernizarea Drumurilor Naționale intră în atribuția Ministerului Transporturilor, prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Președintele PSD adresează întrebări directorului Slavita despre termenul de finalizare a lucrării de reabilitare a DN 17 D, tehnologia folosită etc, iar la final a amintit de continuarea investițiilor în Sîngeorz-Băi, cu referire la contractul de modernizare și extindere a rețelelor de apă-canal, proiect derulat de Consiliul Județean, parte a master-planului de apă-canal etapa 1, semnat în 2010, pe vremea când Radu Moldovan era deputat de Beclean.
https://www.facebook.com/emilradu.moldovan/videos/797906150667920/
Consiliul Județean are atribuții strict pe drumurile județene, dar cu toate astea, Radu Moldovan forțează nota și încearcă să-și asume absolut toate investițiile, de pe orice zonă posibilă. (drumuri agricole, fonduri guvernamentale pe Sănătate, Infrastructură etc.)
Aproximativ 125.000 de euro pe kilometru costă acest tip de lucrari de reinnoire a imbracaminții rutiere!
Fondurile necesare pentru această investiție au fost alocate de Ministerul Transporturilor, așa cum a promis ministrul Răzvan Cuc în cadrul unei vizite efectuate în județul nostru la începutul lunii august. Investiția se ridică la circa 12 milioane de lei, potrivit inginerului Alexandru Slavita.
Fondurile necesare pentru această investiție au fost alocate de Ministerul Transporturilor
Un interviu la fel de stupid a avut loc în 2017. Pe aceeași rețetă, Radu Moldovan a reluat scenariul în octombrie 2019, de data asta pe tronsonul Sîngeorz Băi.
Pe același scenariu: cu Slavita explicând tehnologia de ranforsare a Drumurilor Naționale 17 C sau D.
VIDEO din 2017, pe același scenariu, cu directorul Secției de Drumuri Naționale, la cheremul președintelui Consiliului Județean!
https://www.facebook.com/emilradu.moldovan/videos/1547086938678181/
Astfel de realizări care NU aparțin bugetelor județene a mai prezentat și Marian Oprișan baronul de Vrancea, la inaugurarea Drumului Național 2A.
După 8 ani de promisiuni, Drumurile Naționale 17 C și D au parte de modernizări de suprafață, asumate de Radu Moldovan, chiar dacă șeful PSD NU are atribuții la acest capitol!
Radu Moldovan a câștigat alegerile din 2012 cu două mari promisiuni: modernizarea drumului Beclean-Sângeorz, respectiv Bistrița-Năsăud. De fapt, DN 17 D ( Bistrița – Năsăud spre Valea Sălăuței) și DN 17 C ( Beclean – valea Someșului) aparțin Companiei Naționale de Administrare a Drumurilor Naționale, iar Consiliul Județean NU are nimic de-a face cu aceste drumuri. Cu toate astea, Moldovan s-a înhămat la asfaltare și a luat voturi de pe Valea Sălăuței și de pe Valea Someșului cu aceste două promisiuni iar după 8 ani de la promisiuni, Radu Moldovan încearcă să-și asume aceste investiții, pe principiul „de ce NU le-au modernizat cei dinaintea mea?”
Contractul de reciclare mixtură asfaltică (a NU se confunda cu reabilitarea generală, cum a fost în cazul DN 17 Cluj – Tihuța, de exemplu , lucrare care a implicat lărgire carosabilului și intervenții la fundația drumului.
Citiți și:
NU CONTEAZA CINE LE FACE ,IMPORTANT ESTE CA SE FACE !!
Nu fi el responsabil dar guvernul PSD tot a făcut drumurile nu?
Cel mai amuzant în video este cum face el cu mâna celui cu utilajul ca să înainteze. Curată scenografie!
Minte de sparge, Moldovan. La parlamentare în mai „construise” casa de cultura la Rebrisoara. E ruina si azi! Locul fostei primarii. Un câine ce umbla sa- si pună covrigul in coada!