Primăria Bistrița a alocat aproape 400.000 de lei pentru achiziția a 5 panouri publicitare

FOTO cu caracter ilustrativ

Consiliul Local Bistrița a aprobat marți, în ședință extraordinară, bugetul pentru anul 2022 al municipiului, pe lista investițiilor propuse de administrația locală figurând și achiziția a cinci panouri publicitare și de informare.

Potrivit primarului Ioan Turc, aceste panouri sunt gândite de municipalitate și ca o posibilă sursă de profit.

Din punctul meu de vedere, panourile publicitare sunt necesare în Bistrița pentru că discutăm despre o schimbare de paradigmă. Adică, pe lângă toate panourile clasice, care grevează anumite sensuri giratorii sau anumite locuri din oraș, noi ne dorim să avem panouri cu led, ceea ce înseamnă cu totul și cu totul altceva și din punct de vedere estetic. Eu văd aceste panouri și ca niște centre de profit. Mai exact, municipalitatea, sunt absolut convins, va câștiga bani din aceste panouri, prin contractarea de spații pentru publicitate stradală”, a explicat primarul în timpul ședinței în care a fost aprobat bugetul municipiului.

Primăria Bistrița a alocat suma de 395.000 de lei din bugetul pe anul în curs pentru achiziția celor cinci panouri publicitare și de informare.