Consiliul Județean selectează firmă pentru realizarea BRAND-ului de județ! În cele 3 zile puse la dispoziție, 8 firme și-au depus oferte pentru a realiza acest concept. Anunțul a fost publicat pe site-ul Consiliului Județean abia în 10 octombrie iar joi 13 octombrie a fost data-limită de depunere a ofertelor.
Contractul se va atribui prin încredințare-directă.
Obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de creaţie şi producţie în vederea realizării constructului de brand al judeţului Bistriţa-Năsăud astfel cum sunt descrise în Caietul de sarcini ce se constituie parte integrantă din contract.
Firmele care au depus oferte sunt următoarele:
– Agenția 215 – deținută de jurnalista Claudia Andron, care mai deține și publicția Bistrițeanul.ro. Firma a organizat o serie de evenimente cu specific tradițional și activează în marketing special pe piața locală. https://www.facebook.com/publicitate215/
– Vitrina Felix Media SA din Cluj -Cu 20 ani de experiență
– Soti Cable Neptun SRL din Constanța – deține televiziunea Neptun TV, firmă „de casă” a lui Radu Mazăre și Nicușor Constantinescu PSD, firmă care are la activ mai multe contracte cu Statul: http://www.ntvonline.ro/
– Compas Studio SRL București – A colaborat cu branduri renumite, cum ar fi: La Dorna, Doncafe, Kinder, Fort, Axe, Audi, Napolact, Dots, Dr. Oetker, La Dorna, Benson and Hedges, Macro Mall Brasov, Danone, Tomi Ketchup, Famous Brands, Anchor Group, InCity, Uzinele de Autoturisme Dacia-Renault, Gold FM. http://compasstudio.ro/
– Long Way SRL din Cluj, firmă specializată în – consultanţă, fonduri europene sau fonduri guvernamentale, consultanţă în implementarea sistemului de management al calităţii, consultanţă în management de proiect. http://www.long-way.eu/
– Atlas Tour SRL – fără mari-proiecte în domeniul branding-ului firma este specializată în transport de marfă, probabil deține și o divizie de branding: http://atlastour.ro/servicii/
Nu intră în selecția de oferte deoarece NU au depus oferta în catalogul-electronic (condiție obligatorie), ci numai pe e-mail :
– Idea House Image Promotion – agenție de publicitate din București: http://www.ideeahouse.ro/ro/clienti
– Refresh Site Design din Bistrița – Refreshsite oferă soluţii profesionale de web design, consultanţă şi marketing online, realizare de site-uri, dezvoltare de magazin virtual, proiectare şi realizare de aplicaţii web şi portaluri tematice complexe, dezvoltare rețele sociale, mentenanţă, servicii complete de webhosting si suport tehnic pentru toate serviciile oferite: https://www.refreshsite.ro/portofoliu/
Prețul „cel mai mic” e criteriul de selecție, NU experiența și nici contractele similare! E corect?
120.000 de lei este suma pusă la bătaie de Consiliul Județean, pentru realizarea BRAND-ului. Deși doar 3 zile au avut la dispoziție cei interesați să intre în selecția de oferte, realizarea BRAND-ului poate depăși 1 an, iar durata contractului este până în 15 decembrie 2017. Firma care va concepe BRAND-ul județului va fi selectată zilele următoare de o comisie din cadrul Consiliului Județean, criteriul stabilit în caietul de sarcini fiind prețul cel mai mic, NU experiența și nici contractele similare.
Firma căreia i se va încredința contractul va trebui:
– să conceapă un manual de identitate vizuală pentru înregistrarea la OSIM
– să realizeze un film general 3 – 5 minute din care să fie extrase clipuri, pe segmente de dezvoltare (turistic, socio-economic, cultural etc.
– să construiască un site nou și conținut de site (foto, video, text), dar și o hartă interacitvă cu realizările din județ
– să conceapă un logo și un slogan
Logo-ul și sloganul vor fi livrate până în 15.11 2016, iar varianta demo a filmului trebuie să fie prezentată până în 28.10.2016.
Tare ma tem ca o sa fie un fiasco la fel ca strutul din Bistrita
Ar trebui sa fie numai firme profesioniste la acest concurs pentru ca vorbim de ceva serios care ar trebui sa dureze. Orice firma din strainatate ar selecta compania cea mai bine cotata dar unde sunt bani de la stat se inghesuiue toate firmele de apartament.
Intr-o lume normala firmele de 2 bani nu ar fi indraznit sa depuna oferte pentru asa ceva. In Romania noastra, nu e exclus sa castige tanti ca e cu fundul in doua luntri – dimineata critica politicienii si seara sta la masa cu ei ca sa semneze contracte pe bani publici. Ar fi un esec garantat din start… E chiar hilar sa vezi ca o agentie de talia celor de la Vitrina concureaza cu atelierul/agentia de pixuri si agende vopsite!