Anul viitor se fac angajări la Primăria Bistrița. În ianuarie 2018 se organizează concurs pentru două posturi de consilier

Începând de anul viitor, în cadrul Primăriei municipiului Bistrița vor fi disponibile două posturi, pentru care instituția organizează concursuri în vederea ocupării lor.

Este vorba despre două funcţii publice de execuţie, de consilier clasa I grad superior la Serviciul cadastru şi revendicări imobiliare şi, respectiv, de consilier juridic clasa I grad debutant la Serviciul juridic, evidenţă documente din cadrul Direcţiei administraţie publică, juridic.

Concursurile pentru cele două posturi vacante vor avea loc în data de 18 ianuarie 2018 – proba scrisă şi în data de 23 ianuarie 2018 – interviul.

Candidații care vor să participe la concurs trebuie să știe că se impun anumite condiții:

Pentru funcţia publică de consilier clasa I grad superior la Serviciul cadastru şi revendicări imobiliare din cadrul Direcţiei administraţie publică, juridic:

  • să fie absolvent de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într-una dintre următoarele specializări: măsurători terestre şi cadastru, topogeodezie şi automatizarea asigurării topogeodezice, cadastru şi managementul proprietăţilor, geodezie şi geoinformatică;
  • să aibă minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  • să fie persoană fizică autorizată în categoria D potrivit Ordinului nr. 107/2010 al Directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară.

Pentru funcţia publică de consilier juridic clasa I grad debutant la Serviciul juridic, evidenţă documente din cadrul Direcţiei administraţie publică, juridic:

  • să fie absolvent de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specializarea drept.

Concursul va consta în trei probe: selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, iar angajarea se va face pe perioadă nedeterminată.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la Primăria municipiului Bistrita, Biroul resurse umane, termenul limită fiind 8 ianuarie 2018.

Bibliografia pentru concurs poate fi consultată la sediul instituţiei şi pe site-ul www.primariabistrita.ro (Primăria – informaţii administrative – anunţuri posturi vacante).

Relaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul resurse umane, organizare (persoana de contact: Dumitru Mirela-Rodica, consilier, grad superior) din cadrul Primăriei Bistriţa, Piaţa Centrală nr. 6, camera nr. 8, telefon: 0263224706, int.118, e-mail primaria@primariabistrita.ro.

 

error: Content is protected !!