Banca Transilvania și Bancpost au devenit o singură bancă, după fuziunea realizată în 31 decembrie 2018 și parcurgerea unui plan de integrare Bancpost în activitatea Băncii Transilvania, pe parcursul unei perioade de nouă luni, se arată într-un comunicat de presă al BT.
Procesul de integrare a Bancpost în Banca Transilvania a fost început în luna aprilie 2018 şi, pe lângă Bancpost, BT a mai achiziţionat de la Eurobank Group companiile ERB Leasing şi ERB Retail Services, derulând şi în cazul lor programe de integrare. BT Leasing si ERB Leasing au fuzionat în octombrie 2018, iar în ceea ce privește instituțiile nebancare destinate acordării creditelor de consum, ERB Retail Services și BT Direct, integrarea este în desfasurare, urmând să devină aceeasi companie în prima parte a anului 2019.
BT informează că va face publice rezultatele finalizării fuziunii în 3 ianuarie 2019, de când activitatea integrată a celor două bănci va continua sub un singur brand, Banca Transilvania.
Planul ambițios de integrare pe parcursul a doar 9 luni, stabilit de BT odată cu achiziționarea Bancpost de la Eurobank Group, a avut la bază experiența într-un proiect similar, când Banca Transilvania a integrat cu succes Volksbank România, în 2015.
”BT este unul dintre cei mai activi susținători ai proiectelor sociale și educaționale, cu o medie de 23 milioane de lei investiți anual în sport, comunități și educație. Suntem suporterul numărul 1 al baschetului românesc și partenerii numărului 1 mondial în tenis, Simona Halep. Susținem anual peste 1.000 de proiecte de implicare și responsabilitate socială. La rândul ei, Bancpost a fost prima bancă din România privatizată integral și un jucător activ în comunitate. Banca Transilvania va continuă această direcție și își asumă responsabilitatea că principal susținător al dezvoltării economiei, al companiilor și al oamenilor prin acordarea de finanțări și contribuția la realizarea unor planuri individuale. Prioritățile noastre se vor intrepta și de acum încolo spre inovație și tehnologie, pentru a simplifica și eficientiza relația clienților cu BT„, se mai arată în comunicatul oficial al Băncii Transilvania.