Ovidiu Crețu începe campania de imagine pe facebook. De curând creată, pagina primarului este actualizată cu poze privind proiectele europene accesate de Primăria Bistrița. Este o mișcare a echipelor de imagine desemnate de PSD să acopere mediul virtual, destul de ostil primarului.
Curg mesajele pro-Crețu postate de armata PSD
„Intenționez în perioada următoare să vă arăt unele lucruri bune care s-au întâmplat în orașul nostru. Nu vreau să intru în polemica gratuită cu nimeni, dar unele lucruri trebuie si spuse si arătate. Încep cu pasajele din centrul orașului nostru. Ne amintim cu toții cum arătau înainte si ma bucur sa fiu astăzi in măsura sa va arat cum arată acum. Cum imaginile fac cat o mie de cuvinte, voi continua in perioada următoare sa împărtășesc cu voi ceea ce am reușit, împreuna cu bistritenii, să facem în orașul nostru!” a scris Ovidiu Crețu, pe pagina sa de facebook.
Membrii PSD s-au moblizat on-line pentru a drege imaginea primarului și sute de mesaje de laudă sunt afișate pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/ovidiu.cretu.10?fref=ts
Nu s-a pomenit nimic despre valorile suplimentare ale lucrărilor, despre termenii de finalizare mult-depășiți sau despre calitatea lucrărilor.
Pasajele – 3 ani au blocat orașul și s-a lucrat de mântuială
Administrația Ovidiu Crețu a accesat un proiect european în valoare de 10 MILIOANE de euro, ce prevede modernizarea centrului istoric.
Pe alocuri, lucrările sunt neconforme și trebuie REFĂCUTE urgent. Modernizarea a durat foarte mult deoarece s-a lucrat foarte lent, iar vreme de 3 ani centrul Bistriței a fost blocat. De asemenea, calitatea lucrărilor este îndoielnică.
Casa de Cultură – lucrări suplimentate cu 50% din valoarea de reabilitare. Este un record absolut în materie de lucrări suplimentare în actualul mandat al primarului Ovidiu Crețu.
Cu toate astea, lucrările întârzie nespus de mult și termenul de finalizare a fost depășit cu mult. Primăria Bistrița a acordat o suplimentare de 3.500.000 de lei, atribuită CREATIV Group SRL (firmă care inițial a câștigat contractul de refacere a interioarelor cu 7.3 milioane de lei), prin contratcul de lucrări suplimentare ca urmare a revizuirii proiectului tehnic pentru obiectivul de investiții .
Valoarea totală a proiectului ”Reabilitarea clădirii Centrului Municipal de Cultură George Coşbuc” este de 20.360.427,37 lei.
Cetin – lucrări suplimentate pentru sediul pepinieră al juniorilor PSD
Inst Nistor şi Dimex 2000 Company care au ofertat lucrarea la 1.969.193 de lei. Au solicitat 122.000 de lei pentru lucrări suplimentare la sediul de pe centru, unde se camuflează o serie de partizani P.S.D.
Parcul Municipal – un proiect de reabilitare din mandatul trecut dar care este folosit și în actuala campanie de imagine. De fapt, Parcul Municipal se dovedește prea mic pentru oraș și avea nevoie de o extindere spre Dealul Codrișor și spre zona de promendă de pe malurile râului, variantă ignorată de Primăria Bistrița, care a preferat proiectul Centurii de Sud în acea zonă.
Cu puțin înainte de inaugurare, Primăria Bistrița a suplimentat contractul cu 10% din valoarea totală. S-au alocat 900.000 de lei, bani folosiți pentru gazon-rulou și instalație de irigat. S-au mai realizat ziduri de sprijin, instalație de iluminat pentru heleșteu. Contractul a fost atribuit firmei SC CML.RO SRL.
Război pe facebook între găștile politice
De cealaltă parte, opoziția lucrează de mai multă vreme și a înființat mai multe pagini de facebook anti-Crețu.
Ovidiu Crețu Zedong este o altă pagină ce face trimitere la apucăturile dictatoriale ale primarului și instigă împotriva acestuia. Pagina sponosorizată este de fapt o culegere de texte din presa locală ce prezintă gafele administrației.
De asemenea a mai apărut pagina “NU Nord”, care adună protestele celor care au vile în zona centurii. La fel, o acțiune coordonată din umbră.
Pagina de facebook intitulată”Varianta ocolitoare Bistrița” sugerează o investiție pe ruta Monariu-Budac, nicidecum pe varianta Sud preferată de actuala administrație. “Salvăm Pădurea Codrișor”, “Bistrița Civică”.
Încă de pe acum se anunță o campanie agresivă între susținătorii și contestatarii lui Ovidiu Crețu, care se bat pe mai multe fronturi: comentarii on-line, facebook, presă, radio, TV pentru a forma și re-forma opinia publică pentru alegerile locale din vară.
Mai are curaj sa iasa in fata cu minicuni?