În urmă cu o săptămână, Primăria Bistrița a început un proces de reamenajare a spațiului destinat relațiilor cu publicul de la Serviciul Evidența Persoanelor.
”Prin reamenajarea spațiului existent, la Serviciul Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei municipiului vor exista trei ghișee, nu doar unul, ca până acum, rezultând astfel o creștere a ritmului de procesare. Două ghișee vor asigura preluarea de cereri și imagini, iar la unul se vor elibera noile documente, însă ghișeele vor funcționa simultan, pe toată durata programului de lucru”, a explicat primarul Ioan Turc.
Pe timpul executării lucrărilor de igienizare și modernizare, programările pentru depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate sunt oprite, dar acestea vor fi reluate curând.
Primăria Bistrița estimează că, începând cu data de 24 aprilie 2023, vor putea fi procesate zilnic peste 150 de cereri (acte de identitate și vize de reședință).
Municipalitatea are în plan că mute aceste servicii în clădirea de pe strada Cuza Vodă pe care a achiziționat-o anul trecut, dar aceasta necesită o documentație tehnică și intervenții ample de reabilitare, urmând ca abia apoi să fie relocate acolo și activitățile Serviciului Evidența Persoanelor.