În Bistrița au apărut o serie de panouri publicitare cu diferite personaje ce activează în învățământ, medicină sau în mediul privat.
Campania „NOI Suntem” este o manevră de marketing politic, gândită în laboratoarele PSD!
Schema a fost una simplă: se atrage atenția asupra unui fenomen, se stârnește curiozitatea și ulterior tooooată lumea află despre ce e vorba. Și se minunează!
În cazul de față, personajele misterioase au fost prezentate astăzi, la conferința de alegeri PSD. Daniel Suciu a mulțumit noilor membri PSD, cu care partidul încearcă un re-branding.
Persoanele numite de Daniel Suciu s-au ridicat în picioare și au fost aplaudate la scenă deschisă de PSD-iștii prezenți.
Racolarea PSD-istă are loc pe mai multe filiere:
– filiera Camelia Tabără – pentru profesori.
– filiera Lazany – pentru medici.
– filiera Kozuk – pentru micii patroni.
Cei care intră în PSD au parte de sprijin politic, prezență la anumite emisiuni plătite de partid, invitații la conferințe publice, orchestrate de Daniel Suciu.
PSD re-branding! Visează să câștige Primăria Bistrița și spun că peste 100 de tinere speranțe au intrat în partid!
O parte din noua gardă PSD sunt: Ovidiu Luca – economist, Marilena Cifor – diriginte poștal, Georgeta Borș – profesor, Adrian Vaida – antreprenor, Mihaela Albu, Oana Rus (infirmieră), Geta Borș, Cristi Pop, Alina Ghimbuță (profesor).
„Noi suntem cei care în 2024 vom veni în fața bistrițenilor să le spunem, și nu neapărat să criticăm ce au făcut ceilalți, ci să le propunem o echipă de bistrițeni, realizați, cu cariere.. care vor să ofere acestui oraș cu totul și cu totul altceva! Asta ne dorim și acest proiect va continua”, a declarat Daniel Suciu, în aplauzele celor aproape 400 de PSD-iști adunați la Centrul Dacia.