S-a redeschis linia ferată Ilva Mică – Rodna Veche! Radu Moldovan punctează MASIV la capitolul imagine, chiar dacă investiția e pe bani guvernamentali și NU are nicio legătură cu Consiliul Județean! „Președintele” ia caimacul de pe tronsoanele la Drumurile Naționale care se asfaltează, după 5 ani de promisiuni. Nici pe „naționale” NU are căuta CJ-ul!

Președintele Consiliului Județean a participat la redeschiderea rutei Ilva Mică- Rodna Veche, eveniment la care au fost prezenți Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc și Ștefan Ioniță, directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). De asemenea primarii Valentin Grapini din Rodna și Ioan Szabo din Șanț au asistat la această re-deschidere a rutei de cale ferată.

 

Elevii și pensionarii plătesc la tren un sfert față de microbus sau 10 la sută față de „rechineală!”

 

Radu Moldovan: „Mă bucură mai ales prezența unui demnitar al Statului, care împreună cu mine, cu domnul primar de la Șanț, cu domnul director al CNAIR, Ioniță vom vedea live pasul Rotunda. De ce spun asta? E o investiție pe care cetățenii de pe această vale o așteptă de 25 de ani! E extrem de important să deschidem o cale de acces alternativă acestei zone spre Moldova, având doar Pasul Tihuța în momentul de față accesibil și de asemenea cred că ceea ce dl ministru a făcut, de a aduce la normalitate această zonă de a oferi posibilitatea oamenilor, mai ales tinerilor, elevilor, care fac naveta spre Colegiul Solomon Halița din Sîngeorz-Băi, mai ales continuare cursei de la Ilva Mică la Cluj unde studenții, conform deciziilor Guvernului PSD de anul trecut, au gratuitate!”

 

a2

a0

 

 

 

 

 

 

 

Radu Moldovan punctează și pe Drumurile Naționale 17 C și D, unde se toarnă covor asfaltic!

Președintele Consiliului Județean marchează orice investiție, pe orice filieră și își asumă în plan mediatic modernizările ce vor urma a se realiza pe Drumurile Naționale 17 C și D.  Chiar dacă NU are niciun fel de atribuții pe drumurile naționale, Moldovan a promis că va moderniza cele două căi de acces încă din 2012. Aflat la al II-lea mandat, Moldovan continuă să puncteze fiecare tronson din DN 17, reabilitat din bani guvernamentali.

a12

a11

 

 

 

 

 

 

Radu Moldovan: „Suntem în situația în care NU promitem nimic, eu nu obișnuiesc să promit nimic, las faptele să vorbească. Avem în licitație publică, ofertele se vor deschide una pe 16 august, două pe 28 august… două contracte cadru prin care se se va moderniza calea de rulare auto (nota redacției: președintele CJ a evitat termenul Drum Național) pe model: Bistrița – Năsăud sau Beclean – Salva… de la Feldru la poalele Dealului din Pasul Rotunda și de la Salva la poalele Dealului Ștefăniței….Un alt contract special, pentru că acolo avem suport de beton va fi între Năsăud și Feldru. Avem lucrări de investiții mai mari care trebuie să modernizeze cele 3 dealuri: Dealul Dumitrei, Dealul Ștefăniței și Pasul Rotunda. Domnul Ministru mi-a promis în luna mai că vorbește cu CNAIR-ul să delege competențele pentru lucrările de achiziții publice pentru aceste investiții la DRDP Cluj și la rectificare vor fi prinse sume de bani pentru a demara achizițiile pentru aceste lucrări de investiții! Sunt lucruri extraordinare pentru noi, care pot dezvolta zona !”

a3

a4

 

 

 

 

 

 

– DN 17 C (86 km) trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Țibleş prin Pasul Dealul Ştefăniţei, leagă Bistriţa de Vişeu de Sus (Maramureş), traversând comunele Dumitra, Salva, Coşbuc, Telciu, Romuli şi Moisei.
– DN 17 D (97,6 km) leagă localităţile Beclean, Năsăud, Sîngeorz-Băi şi Cârlibaba (Suceava). Trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Suhard prin Pasul Rotunda. Traversează comunele Chiuza, Nimigea, Salva, Rebrişoara, Feldru, Ilva Mică, Maieru, Rodna, Şanţ.

La final, o glumiță, pe stilul lui: președintele și bătrânelul! 

Moldovan a relatat întâlnirea din campania electorală cu un bătrânel care-ar fi spus că se bucură că NU i-a promis ca toți ăialalți că le asfaltează drumul. Deoarece NU mai putea ieși din ocol, că avea asfaltul de 2 metri, dacă toți se țineau de promisiuni!

 

Citiți și: 

c1-Copy

Marile proiecte ale PSD, la faza “când a fi și a păți!” După 5 ani, DN 17 (marea promisiune a lui Moldovan din 2012) e pasat la Direcția Drumuri de la Cluj! Drum expres de mare viteză: prin 2018 se fac studiile, apoi vor atrage bani europeni pentru execuție! Singura CREDIBILĂ: în 2 luni circulă tren pe ruta Ilva Mică – Rodna!

 

One comment

  1. Suntem satui de politica

error: Content is protected !!