Municipiul Bistrita a achiziționat un contract de „Servicii de curatenie”, pe o perioada de 12 luni. Contractul fost atribuit firmei RCT STARK SRL din Mureș, iar valoarea finală a contractului este 158.400 lei (aproximativ 30.000 de euro pe 12 luni).
Spațiile care vor fi curățate:
Str. Piata Centrala nr.2 – 880 mp + 250 mp curte;
Str. Piata Centrala nr.6 şi Str.Nicolae Titulescu nr.3 – 1783 mp + 160 mp arhiva;
Str. Liviu Rebrenu nr.18 – 679 mp + 220 mp curte;
Str. Gheorghe Sincai nr.2 – 1702 mp + 240 mp curte;
Str. Dornei nr. 12 – DMSS – 356 mp + 30 mp curte.
OBLIGAT de contract să folosească materiale de calitate!
Materialele folosite trebuie să fie de calitate si in cantitati adecvate fiecarui tip de spatiu si destinatie, avand proprietati antistatice si protectoare, care sa nu afecteze sanatatea oamenilor si a mediului si sa fie de firme certificate. Neasigurarea pe timpul contractului a utilajelor, echipamentelor sau ustensilelor declarate in oferta va duce la rezilierea acestuia.
Curățenie ZILNICĂ în spațiile deschise publicului!
Curatenie zilnica in timpul programului de lucru de la ora 06.30-14.30 de luni pana vineri (prestatorul v-a asigura curatenia zilnica cu o persoana cu norma intreaga) în spațiel deschise publicului, Șincai nr.2 :
– holuri, scari interioare, bai, birouri relatii cetateni, sala de casatorii, curte:
-spalarea si dezinfectarea vaselor de WC la interior si la exterior si a tuturor partilor componente ale cabinelor de WC ( pereti, tevi, robineti, oglinzi, etajere, chiuvete, cosuri de gunoi, dispensere hartie igienica, dispensere servetele, dozatoare sapun, pardoseli, etc.);
-colectarea selectiva a deseurilor si depozitarea acestora in mod corespunzator;
-inlocuirea sacilor menajeri din toate cosurile de gunoi;
-aerisirea tuturor incaperilor si holurilor;
-spalarea, dezinfectarea balustradelor ;
-stergerea prafului de pe pervazuri, tocuri, plinte din holuri;
-aspirarea,spalarea si degresarea pardoselilor din holuri si scari interioaoe
-stergerea geamurilor si usilor de la intrare in cladire;
-aspirarea si curatarea de pete accidentale a covorului din sala de casatorii;
-curatenie in birourile cu acces restrictionat in functie de disponibitatea beneficiarului;
-maturare curte, golirea si curatarea cosurilor de gunoi.
În spațiile unde lucrează personalul Primăriei Bistrița, contractorul este obligat să asigure curatenie zilnica dupa ora 15.30 (holuri, scari interioare, bai, camera ofiter serviciu), spalarea si dezinfectarea vaselor de WC la interior si la exterior si a tuturor partilor componente ale cabinelor de WC ( pereti, tevi, robineti, oglinzi, etajere, chiuvete, cosuri de gunoi, dispensere hartie igienica, dispensere servetele, dozatoare sapun, pardoseli, etc.);
– colectarea selectiva a deseurilor si depozitarea acestora in mod corespunzator;
– inlocuirea sacilor menajeri din toate cosurile de gunoi;
– aerisirea tuturor incaperilor si holurilor;
– spalarea, dezinfectarea balustradelor ;
– stergerea prafului de pe pervazuri, tocuri, plinte din holuri;
– aspirarea, spalarea si degresarea pardoselilor din holuri si scari interioaoe
– stergerea geamurilor si usilor de la intrare in cladire.
La BIROURI, curățenie de 2 ori pe săptămână, cu materiale de calitate!
Curatenie de 2 ori pe saptamana dupa ora 15.30 (birouri, sala de sedinta), astfel:
– aspirarea, spalarea si degresarea pardoselilor din birouri;
– aspirarea prafului de pe mochete si covoare din birouri si sala de sedinta;
– curatarea petelor aparute accidental pe mochete si covoare;
– stergerea si indepartarea prafului de pe piesele de mobilier, pervazurile ferestrelor, echipamentelor de birou si alte obiecte aflate in birouri si sala de sedinta;
– stergerea mobilierului cu solutii antistatice;
– dezinfectarea manerelor la usi;
– curatarea prizelor si a intrerupatoarelor;
– indepartarea panzelor de păianjen;
– curatarea balcoanelor.
Obligații contractuale: curatenie generala, o dată la 3 luni!
Această operațiune implică: spalarea mochetelor si covoarelor pe loc, cu ajutorul monodiscurilor cu generator de spuma;
– spalarea tuturor geamurilor si a tamplariei interioare si exterioare;
– sezinfectarea toaletelor cu substante dezinfectante specifice;
– stergerea si aspirarea prafului de pe pereti, tavane si suprafete greu accesibile;
– curatarea caloriferelor;
– aspirarea si curatarea tapiteriilor de pe scaune;
– curatarea vitrinelor cu sticla clara;
– aspirarea si stergerea prafului in spatiile de depozitare dosare.
Se vor presta la cerere si alte servicii similare, solicitate de autoritatea contractanta, pentru orice tip de spatiu ( ofertantul va lua in calcul prestarea serviciilor de curatenie dupa efectuarea de intervenţii, renovări, modificări ).
Curățenia va fi verificată! Cel puțin așa scrie în contract!
Notă: In timpul operatiunilor de curatenie este interzis deranjarea personalului din institutie.
Pe timpul efectuarii serviciilor de curatenie, prestatorul va comunica cu reprezentantul desemnat de autoritatea contractantă pentru urmarirea si verificarea indeplinirii, de către prestator, conditiilor contractuale. Lunar se vor intocmi de către această persoană fise de monitorizare a activităţii de curăţenie, fişe în baza cărora se vor deconta serviciile lunare de curaţenie prestate.
Contractul privind curățenia de 3.000 de euro/lună în spațiile Primăriei Bistrița este valabil 12 luni!