Programul Primăriei Bistrița în perioada sărbătorilor de iarnă

Primăria municipiului Bistrița face cunoscut programul de lucru cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă.

În zilele de 24, 30 – 31 decembrie 2019 se desfășoară program normal de lucru cu publicul.

Zilele de 25 – 26 decembrie 2019, respectiv 1 și 2 ianuarie 2020, sunt libere prin lege.

Zilele de 27 decembrie 2019 și 3 ianuarie 2020 sunt libere prin hotărâre de guvern, acestea urmând a fi recuperate pe parcursul lunii ianuarie 2020.

În completarea celor de mai sus, există compartimente din cadrul Primăriei municipiului Bistrița care vor avea program special de lucru cu publicul:

Serviciul Evidența Persoanelor Bistrița

  • În zilele de 27 decembrie 2019 și 3 ianuarie 2020 se va desfășura programul de lucru aferent zilei de vineri, în intervalul orar 8.30 – 14.00.
  • Notă: În zilele de 27 decembrie 2019 și 3 ianuarie 2020, taxele aferente serviciilor oferite de Evidența Persoanelor Bistrița vor fi încasate tot la sediul acestui serviciu – Piața Centrală nr. 2.

Serviciul Stare Civilă Bistrița

– Miercuri, 25 decembrie 2019: închis;

– joi, 26 decembrie 2019: orele 10.00 – 13.00;

– vineri, 27 decembrie 2019: orele 10.00 – 13.00;

– sâmbătă, 28 decembrie 2019: orele 10.00 – 13.00;

– duminică, 29 decembrie 2019: orele 10.00 – 12.00.

– Miercuri, 1 ianuarie 2020: închis;

– joi, 2 ianuarie 2020: orele 10.00 – 13.00;

– vineri, 3 ianuarie 2020: orele 10.00 – 13.00;

– sâmbătă, 4 ianuarie 2020: orele 10.00 – 13.00;

– duminică, 5 ianuarie 2020: orele 10.00 – 12.00.

Direcția Venituri – program special de încasări

– marți, 24 decembrie 2019: orele 8.00 – 13.00;

– vineri, 27 decembrie 2019: închis;

– luni, 30 decembrie 2019: orele 8.00 – 14.00;

– marți, 31 decembrie 2019: orele 8.00 – 10.00.

Notă:

– taxele locale fără debit (amenzi, taxe judiciare de timbru, taxe pentru carte de identitate etc.) se vor încasa începând cu data de 06.01.2020.

– impozitele și taxele locale cu debit (impozite / taxe clădiri, impozite / taxe pe teren, impozite mijloace de transport, taxe reclamă și publicitate etc.) se vor încasa începând cu data de 13.01.2020.

Primăria reamintește că, și în perioada sărbătorilor, bistriţenii pot sesiza prin „Telefonul cetăţeanului” problemele a căror soluţionare intră în competenţa Primăriei municipiului Bistriţa.

Numărul alocat pentru „Telefonul cetăţeanului” în municipiul Bistriţa, apelabil gratuit din orice reţea de telefonie de pe teritoriul României, este 0800 0800 33.

 

error: Content is protected !!