Consiliul Județean a realizat un BRAND al Județului Bistrița – Năsăud. Pe scurt, conceptul implică un logo și un slogan dar și un film de prezentare prin care se va promova turismul din județ,
La evenimentul din curtea Muzeului Județean au fost prezenți liderii PSD, care au stat în primul rând, cu masca pe față. Au fost prezenți: Radu Moldovan, Nicolae Moldovan, Ioan Deneș, Daniel Suciu, Cristian Niculae, plus o serie de funcționari din Consiliiul Județean și Primăria Bistrița dar și tineri membrii PSD.
Logo-ul reprezintă o poartă de intrare, stilizată care conține culorile drapelului național, sub sloganul: „Bistrița – Năsăud, Poarta Transilvaniei.”
Actorul Florin Titieni este vocea acestui clip de prezentare.
Radu Moldovan și Adrian Titieni au cuvântat despre… ACASĂ!
Liderul PSD, Emil Radu Moldovan a susținut un discurs de 15 minute în care a amintit de importanța realizării unui brand de Județ și a amintit despre importanța continuării acestui proiect!
„E primul Județ din România care are o strategie de branding. A fost unul din obiectivele mele atunci când am candidat în 2012 pentru prima dată la această funcție de președinte al Consiliului Județean. Ne-am dorit ca instituția Consiliul Județen să-i recapete locul, acolo, pe primul loc fiind cea mai importaantă instituție administrativă a Județului! și ne-am propus ca îpreună cu primarii udețului Bistrița – Năsădu, cu d-voastră cu cei care activați în sistemul public, în special cei care activați în mediul privat, prin fiecare lucru pe care-l facem de zi cu zi, să construim imaginea Județului nostru, să construim lucruri, să sciem povești ca să facem județul cât mai atractiv.
Laitmotivul la tot ceea ce am făcut este cuvântul acasă și cred că fiecăruia dintre noi ne vibrează sufletul atunci când vorbim de casa noastră, care înseamnă foarte mult: locul în care ne-am născut, locul în care am crescut, locul în care ne-am îndrăgostit pentru prima dată, locul în care trăim și aici aș merge spre zona de adresare a branding-ului și a tot ceea ce noi am făcut pentru d-voastră.
Ne dorim foarte mult…. și adresabiliatea este către cei care sunt legați in mod direct de Județul Bistrița- Năsăud și prin ceea ce am făcut și prin ceea ce vom face împreună cu d-voastră, ne-am dori ca un număr cât mai mare de oameni, fie ei români sau alte naționalități, atunci când vin în județul Bistrița – Năsăud să se simtă ca acasă. Să spună fără rezerve acestui loc: acasă. De ce acasă? Pentru că este locul care ne este atât de drag fiecăruia din noi.” – a declarat Radu Moldovan.
În discursul său, Radu Moldovan iarăși a aberat cu 1.4 miliade de euro , atrase în Județ în Guvernare PSD!
1.4 MILIARDE de euro = 1.400 de MILIOANE de euro! Radu Moldovan ne ia de fraieri și pune la grămadă toate investițiile din județ… pe care și le asumă în calitate de șef al PSD!
1.4 miliarde de euro înseamnă 1.400 de MILIOANE de euro, sumă astronomică ce crește anual, la nivel declarativ. În realitate aceste cifra însumează finanțări europene atrase de primari care NU au nicio legătură cu PSD-ul sau măcar cu Consiliul Județean.
După 40 de ani, Adrian Titieni s-a-ntors ACASĂ! Vizibil emoționat actorul descrie momentul regăsirii!
„Spre desoebire de mulți dintre d-voastră am plecat de-aici acum 40 de ani. Ca să fiu precis, anul viitor se fac 40 de ani! Și la la un moment dat am ajuns în situația când NU mai știam ce-nseamnă acasă pentru mine. Dacă acasă e Bistrița sau dacă acasă e Bucureștiul.
Și mi-am dat seama că nu era nici Bistrița, pentru că legătura era pierdută! Toată viața mea socială și profesională se întâmpla în București. Dar nici Bucureștiul NU era acasă, pentru că NU aveam prieteni din copilărie, din pubertate, relațiile din liceu… Cu alte cuvinte, am traversat o perioadă de incertitudine referitoare la ce-nseamnă ACASĂ pentru mine. Până într-o zi când am revenit în Bistrița. Mi-am dat seama că vorbesc ardelenește aproape inconștient . Că apa de la fântâna mătușii mele este singura apă care cât de cât îmi potolește setea… bucuria reîntâlnirii cu câțiva prieteni și cu câteva cunoștiințe. Și am stabilit definitv că acasă era dintotdeauna, dar a trebuit să conștientizez… e aici. – a spus Adrian Titieni, moment la care publicul a-nceput să aplaude!
Adrian Titieni a povestit o întâmplare comică, în care au fost implicați colegii din actorie. Titieni a petrecut un concediu la Colibița și când a fost întrebat de colegii din branșă, actorul le-a zis c-a fost în Elveția, arătându-le peisajele montane din județ. Momentul a fost privit cu admirație de actori, dar după câteva zile, Titieni le-a destăinuit că de fapt pozele sunt din județul Bistrița – Năsăud, la Colibița.
OMUL-cheie din acest proiect: Cristian Moldovan!
Critian Moldovan a fost unul din „meserișii” care au lucrat la realizarea clipului de prezentare și a fost aplaudat la scenă deschisă, imediat ce i s-a pronunțat numele.
Ați auzit de Wild Carpathia, un documentar de excepție filmat în România? Ei bine, realizatorul Charlie Ottley a fost prezent la lansare și a vorbit cu suflet, despre Bistrița!
Dacă toate județele din România ar fi proactive în crearea unui asemenea brand, acest lucru ar fi foarte benefic pentru România ! Am avut o experiență personală atunci când Judeul Bistrița Năsăud și- dat concursul în realizarea documentarului Wild Carphatia. Este una din znele noastre preferat din România! – a declarat Charlie Ottley.
La final, cei prezenți au închinat un pahar de șampanie în curtea Muzeului Județen, într-un cadru special conceput pentru lansarea BRANDULUI de Județ!