Selecția de oferte pentru realizarea unui brand a județului a fost ANULATĂ și Consiliul Județan va relua procedurile cu un buget suplimentar și cu noi-condiții impuse în caietul de sarcini! O firmă cu sediul în Siret (județul Suceava) a venit cu oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Compas Studio SRL a venit cu oferta cea mai mică pentru realizarea BRANDULUi de județ. Firma a colaborat cu branduri renumite, cum ar fi: La Dorna, Doncafe, Kinder, Fort, Axe, Audi, Napolact, Dots, Dr. Oetker, La Dorna, Benson and Hedges, Macro Mall Brasov, Danone, Tomi Ketchup, Famous Brands, Anchor Group, InCity, Uzinele de Autoturisme Dacia-Renault, Gold FM. http://compasstudio.ro/
Celelalte firme consacrate în domeniul publicității au venit cu oferte mai mari și astfel au fost sub-clasate.
6 firme se bat pe BRAND-ul județului! Vezi cine jinduiește contractul de 25.000 de euro!
Pentru selecția firmei ce face BRAND-ul se face un NOU caiet de sarcini, cu BUGET de 150.000 de lei!
După întocmirea unui nou caiet de sarcini se va relua procedura de încredințare-directă.
120.000 de lei a fost suma pusă la bătaie de Consiliul Județean, pentru realizarea BRAND-ului. În cele 3 zile puse la dispoziție, 8 firme și-au depus oferte pentru a realiza acest concept. Anunțul a fost publicat pe site-ul Consiliului Județean abia în 10 octombrie iar joi 13 octombrie a fost data-limită de depunere a ofertelor.
După analizrea ofertelor, Consiliul Județean a hotărât să anuleze procedura de atribuire și o va relua în anul 2017, cu o suplimentare. Astfel, bugetul propus pentru întocmirea brandului de județ este 150.000 de lei.
Firma care va concepe BRAND-ul județului va fi selectată de o comisie din cadrul Consiliului Județean, criteriul stabilit în caietul de sarcini fiind prețul cel mai mic, experiența și contractele similare.
Firma căreia i se va încredința contractul va trebui:
– să conceapă un manual de identitate vizuală pentru înregistrarea la OSIM
– să realizeze un film general 3 – 5 minute din care să fie extrase clipuri, pe segmente de dezvoltare (turistic, socio-economic, cultural etc.
– să construiască un site nou și conținut de site (foto, video, text), dar și o hartă interacitvă cu realizările din județ
– să conceapă un logo și un slogan.
Contractul se va atribui prin încredințare-directă.
Obiectul contractului constă în „prestarea serviciilor de creaţie şi producţie în vederea realizării constructului de brand al judeţului Bistriţa-Năsăud”. Prețul cel mai scăzut NU este întotdeauna cel mai potrivit criteriu de selecție, deși legislația din România IMPUNE acest criteriu. Realizarea unui BRAND este o lucrare complexă, care ar trebui realizată de experți în domeniu, motiv pentru care Consiliul Județean a ales să ANULEZE încredințarea-directă către firma care a dat prețul cel mai mic. La următarea selecție de dorește un caiet de sarcini mai riguros (care să excludă din start firmele de apartament) și să suplimenteze bugetul de la 120.000 de lei la 150.000 de lei.
Citiți și:
În regim de urgență, Consiliul Județean își face brand de județ! Doar 3 zile au fost puse la dispoziție pentru contractul de 25.000 de euro!
http://www.ziardebistrita.ro/brandul-de-3-zile/