Spitalul Județean de Urgență (SJU) Bistrița a anunțat că a fost lansat procedura pentru angajarea personalului care să asigure buna funcționare a heliportului amenajat pe terasa superioară a unității medicale, investiție care s-a ridicat la suma de 1,5 milioane de euro.
Potrivit anunțului postat pe pagina de internet a SJU Bistrița, sunt disponibile 8 posturi de pompier și 5 posturi de inspector de specialitate.
Concursul pentru posturile de pompier va avea loc la data de 20 aprilie 2021. Candidații pot depune dosarele de concurs până la data de 13 aprilie 2021, mai multe detalii privind condiții pe care trebuie să le îndeplinească fiind disponibile mai jos:
În ceea ce privește posturile de inspector de specialitate, concursul va avea loc în data de 21 aprilie, iar dosarele pot fi depuse până la 14 aprilie 2021. Condițiile pe care trebuie candidații trebuie să le îndeplinească pot fi consultate mai jos:
Mai multe informații cu privire la tematica și bibliografia pentru concurs se pot obține de pe pagina de internet a Spitalului Județean de Urgență Bistrița.
Angajarea personalului care să asigure funcționarea heliportului este un alt pas important în procesul de autorizare a acestui obiectiv de investiții realizat cu bani din bugetul propriu al Consiliului Județean Bistrița-Năsăud.