La târgul de turism de la București orașele din întreaga țară și-au adus standuri pentru promovarea propriilor zone.
Județul nostru s-a prezentat cu dansatori, muzicanți, cu un stand de promovare a costumelor populare și cu denumirea de rezonanță Ținutul Contelui Dracula. Practic, acest târg are rolul de a promova imaginea județului, iar firmele pe domeniu să vândă pachete turistice.
Întâlniri politice și lobby pentru județ!!!
Radu Moldovan s-a întâlnit cu factorii de decizie din vârful PSD și s-a pozat alături de delegația județului. S-au dus la București pentru a ne repezenta : Radu Moldovan, Cristi Niculae, Vasile Bar director Camera de Comerț, Doru Crișan primar Prundu Bârgăului, angajați ai Centrului Județean pentru Cultură, reprezentanți ai A.D.I Turism.
Mesajul lui Radu Moldovan:
De la mândrele straie din Ținutul Năsăudului, pălinca cu mărgele de la Salva sau clopul cu pană de păun și până la misterul medieval al Ținutului Contelui Dracula și la mândra Cetate a Bistriței, pot fi admirate până la finalul acestei săptămâni la Pavilionul Expozițional Romexpo din București!
Am avut bucuria ca alături de cei mai importanți operatori naționali din turism să primim vizita unor prieteni care au susținut și susțin dezvoltarea turismului din județul Bistrița-Năsăud: Mircea Dobre, Ministrul Turismului și Vasile Sebastian Dâncu, fost VicePrim-ministru!
Realitatea: zone superbe DAR fără infrastructură și servicii, turismul e-n PLOP și mereu la faza de strategii!
La partea turistică, NU există o strategie integrată în acest sens și ideea turismului în Bistrița-Năsăud NU a reușit să treacă de faza de idei, pliante, teorii. Fondurile europene și specialiști pe domeniu ar fi salvarea acestui domeniu sub-finanțat care a izolat județul în ultimii 30 de ani, timp în care județele vecine au exploatat la maxim ce aveau mai bun.
Targul de Turism al României este organizat de Romexpo de doua ori pe an. Evenimentul contribuie la consolidarea industriei turismului din țara noastră prin promovarea zonelor de atracție turistică și a serviciilor din Romania.
Sub patronajul Asociației Naționale a Agențiilor de Turism, în 2017 au loc 7 târguri de turism în diferite orașe din România http://www.anat.ro/targuri-turism/
Citiți și:
VIDEO: Județul Bistrița-Năsăud are FILM de prezentare cu imagini SUPERBE! Toată lumea o să spună “uaaaau!” Câteva chestii nașpa despre turismul de fațadă de la noi!
Am mai scris in multe randuri si voi repeta acelasi lucru: Bistrita-Nasaud are nevoie in primul rand de un obiectiv turistic major care sa devina atractia principala internationala: Parcul de Divertisment Dracula! Pana atunci toate aceste manifestari, harti, filmulete, poze, etc. sunt apa de ploaie, bune numai la CV. Spor la meditat!