Primăria Bistrița a comandat 150 de struți-mascotă! Licitația a fost câștigată cu 60 de LEI/bucata!

Primăria Bistrița a comandat 150 de struți-emblemă ai orașului. Mascotele sunt oferite cadou vizitatorilor, personalităților sau elevilor care reprezintă Bistrița la diverse olimpiade școlare. Struțul a fost ales ca mascotă a Bistriței în urma unui concurs de idei și ulterior s-au realizat mai multe figurine de plastic amplasate în diverse puncte ale orașului. Ouăle de struț realizate din fibră de sticlă au completat tabloul unui oraș menit să atragă turiștii, în concepți aadministrației Crețu.

SC Samico Prod din Bistrița a câștigat licitația pentru mascotele din material textil și va încasa 9.000 de lei.(60 de lei pe bucată).

Pe ce s-au scurs 1 MILION de lei,  bani europeni pentru realizarea BRAND-ului de Bistrița?

Primăria Bistrița a accesat fonduri europene în valoare de aproximativ 1.000.000 de lei, pentru a crea un concept de promovare turistică a orașului.Proiectul a fost finanțat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Regional, Axa Prioritară 5 – ”Dezvoltarea durabilă și promovarea turismului”, Domeniul major de intervenție 5.3 – ”Promovarea potențialului turistic și crearea infrastructurii necesare, în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică”.

s3 (1)MASCOTA – un struț care aparent NU are nicio treabă cu un oraș medieval, dar care a fost prezent pe emblema orașului, în trecut. S-au montat statuete cu struți în punctele centrale ale Bistriței.

 

 

 

 

motto1SLOGANUL – Bistrița, „Poarta Transilvaniei” foarte asemănător cu sloganul orașului Turda , „Poarta spre inima Transilvaniei”. Și-atât!

 

 

 

 

 

emblemaEMBLEMA – Sugăletele și Biserica Evanghelică, prezentate stilizat.

 

 

 

 

Struţul era considerat în perioada medievală unul dintre cele mai puternice păsări și este singurul element constant în stema Bistriţei din 1300 şi până astăzi, excepţie făcând  perioada comunistă. struţul este un simbol al faptului că oraşul a sprijinit dinastia d’Anjou în lupta  cu nobilimea maghiară. Pe aceste  argumente, Primăria Bistrița a ales struțul să fie mascotă a oraşului.

 

Citiți și:

cretus2

10 MILIARDE tocate aiurea pe idei, concepte și sloganuri! Brand – ul Bistriței, o minciună GOGONATĂ marca Ovidiu Crețu!

 

 

error: Content is protected !!