Se suspendă activitatea de examinare în vederea obținerii permisului de conducere. Au fost luate și alte măsuri

Începând cu data de 17 martie, activitatea de examinare în vederea obținerii permisului de conducere se suspendă, măsura făcând parte dintr-un nou set de reguli care se vor aplica la serviciile publice din cadrul Instituției Prefectului Bistrița-Năsăud. 

Având în vedere evoluția situației epidemiologice de pe teritoriul României, în contextul apariției și răspândirii noii forme de Coronavirus, a fost reorganizată activitatea din cadrul serviciilor publice”, au anunțat reprezentanții Instituției Prefectului Bistrița-Năsăud.

Astfel, se aplică următoarele măsuri:

Pentru Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor:

  • Se suspendă activitatea de examinare (proba teoretică și cea practică) pe o perioadă de 30 de zile, începând cu data de 17 martie 2020, cu posibilitate de prelungire, în funcție de evoluția situației actuale;
  • Se redistribuie personalul serviciilor publice comunitare teritoriale pe două schimburi, în vederea asigurării continuității asigurării, schimbul doi urmând a se finaliza la ora 20;
  • Se majorează timpul de soluționare a tuturor operațiunilor specifice de înmatriculări și permise desfășurate la ghișee, la 10 minute, prin utilizarea exclusivă a platformei de programare on-line;
  • Se interzice intrarea oricărei persoane în sediul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculate a Vehiculelor (în zona de back-office) cu excepția persoanelor autorizate a căror prezență este strict necesară;
  • Vor fi identificate persoanele trimise în izolare la domiciliu/carantină pentru blocarea programărilor online în sistem, în măsura în care există date centralizate la nivelul Direcției de Sănătate Publică.

Pentru Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte (30 zile):

  • Preluarea cererilor pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, respectiv a pașapoartelor simple temporare, se va realiza numai pentru persoanele care prezintă documente din care rezultă necesitatea unei călătorii care se va efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, exclusiv în baza programărilor on-line (https://epasapoarte.ro/);
  • Transmiterea pașaportului simplu electronic de la sediul unui serviciu public comunitar de pașapoarte la adresa de domiciliu/reședință din țară a titularului/a persoanei care a formulat cererea, se va face exclusiv în baza unei solicitări adresate prin mail sau poștă de către titular/persoana care a formulat cererea;
  • Primirea cererilor privind exercitarea dreptului la libera circulație în străinătate/istoric pașapoarte/scutire taxe vamale, precum și furnizarea datelor din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple și eliberarea adeverințelor/comunicărilor corespunzătoare, se va efectua exclusiv prin corespondență poștală sau electronică numai persoanelor care prezintă documente care justifică urgența solicitării.
error: Content is protected !!