Ministerul Educației a anunțat că a definitivat metodologia de acordare a feedbackului privind activitatea de învățare, predare și evaluare în învățământul preuniversitar.
”Încrederea este o valoare esențială, care definește respectul reciproc și interdependența între toți actorii implicați în educație, în special între elev și profesor. Între părți trebuie să existe relații constructive îndreptate spre atingerea misiunii școlii, aceea de a-i pregăti pe copii și tineri pentru o viață independentă, de modelare a lor în adulți responsabili. Ministerul Educației a definitivat Metodologia prin care profesorilor li se dă posibilitatea de a consulta, în mod sistematic și constructiv, elevii, cu privire la modul în care aceștia percep beneficiile educației. Elevilor li se dă șansa să reflecteze în mod regulat asupra modului în care școală îi ajuta să se dezvolte, să crească. Este foarte important ca elevii să fie parte a tuturor aspectelor învățării, iar oferirea de feedback constructiv este o abilitate care sprijină adultul independent în organizarea relațiilor de familie, de muncă sau sociale”, a precizat Ministerul Educației printr-un mesaj postat pe Facebook.
În ceea ce privește fișa prin care elevii vor da feedback despre activitatea profesorilor, aceasta arată în felul următor:
În luna aprilie, secretarul de stat în Ministerul Educației Radu Szekely a anunțat că, odată cu anul școlar 2021-2022, elevii vor putea oferi feedback profesorilor de la clasă.