Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bistriţa-Năsăud anunţă ocuparea prin transfer la cerere a patru funcții publice de execuție în cadrul instituţiei, în diferite compartimente:
- Consilier grad superior – Compartiment: Execuţie Bugetară, Financiar, Contabilitate şi Administrare Fond Garantare şi Plata Creanţelor Salariale;
- Consilier grad superior – Compartiment: Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Bistriţa, Punct de Lucru Beclean;
- Consilier grad superior – Compartiment: Agenția Locală pentru Ocuparea Forței de Muncă Bistriţa;
- Consilier grad superior – Compartiment: Monitorizare Proiecte Finanţate din Fonduri FSE, Informatică şi Managementul Bazelor de Date.
Condițiile pe care candidații trebuie să le îndeplinească pentru ocuparea unui dintre posturile vacante:
- Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență;
- Condiții minime de vechime: 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- Cunoștințe operare calculator: nivel mediu.
Funcţionarii publici interesaţi de aceste posturi,pot depune la Biroul Resurse Umane din cadrul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bistriţa-Năsăud, până la data de 30.01.2018, următoarele documente:
1) Cerere de transfer;
2) Curiculum vitae – tip EUROPASS;
3) Copia actului de identitate;
4) Copii ale diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, perfecționări etc.;
5) Copia carnetului de muncă, după caz, adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor;
6) Copie a actului administrativ din care să reiasă funcția publică ocupată de candidat și instituția angajatoare sau după caz adeverință.
Informaţii suplimentare privind transferul pe aceste posturi pot fi obţinute de la biroul Resurse Umane din cadrul AJOFM Bistriţa – Năsăud, din Bistriţa, strada Gării, nr.2 – 4, tel. 0263-236206, int. 121.