Consiliul Județen va demara o procedură on-line prin care cetățenii vor alege denumirea Sălii Polivalente din Wonderland. Stadionul NOU este la stadiul de promisiune, NU există documentații și nici surse CLARE de finanțare, dar propaganda PSD-istă insistă cu chestiuni copilărești, prin care vor să distragă atenția publică.
La nivelul imaginii se forțează anumite concepte electorale, de implicare a cetățenilor în luarea unor decizii. Postacii PSD și o parte din utilizatorii facebook au aruncat momeala în campanie și speră că opinia publică va gira aceste obiective.
Administrațiile moderne se bazează pe fonduri europene și abia după implementarea proiectului și finalizarea obiectivului se trece la etapa denumirii.
Sala Polivalentă din Wonderland e departe de a fi realizată și s-a copiat modelul Cinema Dacia, obiectiv care a fost finalizat de Consiliul Județean. Abia după aceea s-a realizat un sondaj de opinie pentru alegerea denumirii cinematografului.
Subiecte de propagandă, aruncate pe piață de PSD- iști, în pre-campania electorală!
– centura de Sud – proiect pentru care NU există finanțare, doar propuneri. PSD-iștii au reluat subiectul, după ce Compania Națională de Investiții și Infrastructură a reluat a II-a oară Studiul de Fezabilitate.
– demolarea stadionului Jean Pădureanu! Nu există nici 1 leu alocat pentru cumpărarea stadionului. Patrimoniul este administrat de lichidatorul judiciar al Gloriei, dar viceprimarul Niculae a insistat cu demolarea acestui stadion, până când opinia publică s-a opus și a solicitat realizarea unui complex sportiv de utilitate publică. Viceprimarul a lăsat-o mai moale și subiectul nu a mai fost abordat.
– extinderea Parcului Municipal – un proiect care se impunea încă de-acum 10 ani. Încă din 2008 există un PUZ pentru amenajarea Pădurii Codrișor, care implicit ar extinde și Parcul Municipal.
– stadionul din Wonderland – un concept fără finanțare. S-au prezentat câteva poze cu un concept virtual și postările au fost distribuite de postacii PSD. NU există nimic concret, doar un teren dat spre folosință Consiliului Județean și spranțe de la Compania Națională de Investiții.
Își taie singuri craca! Proiectele populiste trebuiau finanțate și implementate, NU scoase de la naftalină după 10 ani!
Aceste sondaje populiste sunt de fapt capcane prin care factorii de decizie aruncă în spațiul public promisiuni fără acoperire. E riscantă varinata prmisiunilor de campanie, care au scopul de a ține captiv electoratl PSD. Însă, pentru un anumit electorat, promisiunie arată de fapt incompetența și oportunitățile ratate în actuala Guvernare.