Primăria Bistrița aruncă banii pe fereastră și a încredințat un contract de Servicii de informare şi publicitate – Actualizare si promovare pagina web: www.cetateabistrita.ro. Contractul pus la bătaie de Primăria Bistrița a fost adjudecat la 6.500 de euro. În condițiile în care site-ul exista încă de-acum 4 ani, ca parte-componentă a unui contract european privind brandul turistic al orașului. cetateabistrita.ro reprezenta o hartă 3 D cu principalele obiective turistice ale Bistriței.
Cum ne aburește Primăria Bistrița cu actualizarea de 6.500 de euro. AIUREA!
Pe parcursul anului 2012 Primăria Municipiului Bistrița a implementat proiectul „Promovarea turistică a Cetății Medievale Bistrița”, finanțat din bani europeni. Prin contractul de finanțare obligația Municipiului Bistrita este de a asigura sustenabilitatea proiectului și în perioada de operare: 5 ani de la finalizarea implementarii proiectului. Astfel unul dintre rezultatele proiectului a fost promovarea brandului Cetatea Medievală Bistrița, prin intermediul unei pagini web realizate prin proiect.
În proiectul de BRAND- ul Bistriței, cu aproximativ 1 MILION de lei s-a realizat un slogan, mascota, un website (www.cetateabistrita.ro), care prezenta harta 3 D a Cetății Medievale Bistrița, 2 camere livestreaming și alte activități sterile, de promovare a orașului.
MASCOTA – un struț care aparent NU are nicio treabă cu un oraș medieval, dar care a fost prezent pe emblema orașului, în trecut. S-au montat statuete cu struți în punctele centrale ale Bistriței.
SLOGANUL – Bistrița, „Poarta Transilvaniei” foarte asemănător cu sloganul orașului Turda , „Poarta spre inima Transilvaniei”. Și-atât!
EMBLEMA – Sugăletele și Biserica Evanghelică, prezentate stilizat.
Detalii despre proiectul privind BRANDUL Bistriței
De la 2 vizitatori pe zi, Primăria visează să ajungă la 200.000 de unici în câteva luni! IMPOSIBIL, dacă traficul e pe bune!
Pentru ACTUALIZAREA site-ului, Primăria Bistrița plătește 6.500 de euro. Contractul privind „Actualizarea și promovarea pagini web: www.cetateabistrita.ro” a fost câștigat de SC TOURMONT KING SRL Bistrita iar valoarea contractului este de 29.880 lei (6.500 de euro). Site-ul www.cetateabistrita.ro avea doar 2 vizitatori pe zi, dacă luăm în calcul datele de monitoriare transmise de trafic.ro. pe lunile martie-aprilie-mai).
Scopul este îmbunătățirea site-ului existent și atragerea a 200.000 de vizitatori ai site-ului, într-un timp record de 6 luni.
Pe ce sparge Primăria Bistrița 6.500 de euro:
– Gazduire website pentru perioada iunie 2016 – decembrie 2016;
– Monitorizare trafic pe pagina web : www.cetateabistrita.ro pentru perioada iunie 2016 – decembrie 2016;
– Administrarea website-ului pentru perioada iunie 2016 – decembrie 2016;
– Actualizarea conținutului calendarului anual de evenimente din cadrul website-ului: text, fotografii, materiale video. Aceste materiale nu vor fi puse la dispoziție de către autoritatea contractantă, ele fiind produse de către prestatorul serviciilor de informare și publicitate și avizate de către autoritatea contractantă;
-Promovare website prin bannere online, în presa online locală – promovare online cu bannere 600 x 100 px postate pe homepage si la inceputul fiecarui articol in perioada iunie 2016 – decembrie 2016. Se vor lua în considerare propunerile pentru postarea pe principalele 2 site-uri ca număr de vizitatori, conform masuratorilor de specialitate. Aceste bannere trebuie să fie active, adică să deschidă pagina web www.cetateabistrita.ro
Acest contract INUTIL, de promovare și ctualizare a unui site care avea 2 vizitatori/zi și care oricum NU interesa pe nimeni, ridică semne de întrebare privind circuitul banilor aruncați pe publicitate prestată de diverse companii, care ulterior sub-contractează aceste servicii către persoane responsabile cu propaganda.
Ar trebui sa intrati acuma pe site-ul cetateabistrita.ro , loc numai bun de cumparat boxe si sisteme de sunet.
De banii astia fac 10 site uri dar tare ma tem ca de fapt e o taxa de platit cuiva