Palatul Administrativ din Bistrița va intra în curând în proces de reabilitare, astfel că o parte din serviciile care își desfășoară activitatea în această clădire vor fi mutate.
Instituția Prefectului Bistrița-Năsăud a solicitat Primăriei Bistrița să îi pună la dispoziție un imobil în care să își desfășoare activitatea Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte și Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor pe timpul lucrărilor la Palatul Administrativ.
”În urma prospectării mai multor imobile libere de pe raza municipiului Bistrița, a fost identificat ca fiind cel mai potrivit, raportat la necesitățile de funcţionare, imobilul situat pe strada Cuza Vodă nr.17A, proprietatea municipiului Bistrița. Acest imobil, format din teren în suprafață de 3.564 mp și 4 construcții cu destinația de sediu administrativ, sală ședințe, sediu proiectări și punct control, a fost achiziționat de municipiu în anul 2022 în vederea relocării activităților aferente Serviciului Evidența Persoanelor și Serviciului Stare Civilă, în vederea asigurării unor servicii de calitate și creșterii calității serviciilor prestate cetățenilor municipiului. Accesul la imobil se realizează direct din strada Cuza Vodă, bun aparținând domeniului public al municipiului Bistrița, iar suprafața terenului permite amenajarea de parcaje în interiorul parcelei, astfel că raportat la natura activităților serviciilor ce urmează a fi relocate și numărul de cetățeni care beneficiază de acestea, întrunesc condițiile necesare relocării celor două servicii”, precizează municipalitatea
Luni, într-o ședință extraordinară, Consiliului Local Bistrița a adoptat un proiect de hotărâre prin care a aprobat să pună la dispoziția Instituției Prefectului imobilul de pe strada Cuza Vodă.
Predarea-preluarea imobilelor se va face pe bază de protocol încheiat între părți, în care se vor regăsi condițiile utilizării bunurilor și drepturile și obligațiile ce revin părților, în conformitate cu prevederile legale.